یک تخته فرش دستبافت 6 متری نقشه هریس اردبیل – کد 01 | گالری فرش شکوری کارپت

Tabriz Carpet Handmade Heris
برند: دسته‌بندی‌ها: , , برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , نحوه ارسال اکثر محصولات: رایگان تا بالای 1 میلیونتحویل سریع محصولات: بعد از یک روزکاریارسال از اردبیل و تهران: به تمام نقاط ایرانضمانت اصالت و کیفیت: تمامی محصولاتتضمین قیمت اقتصادی: کف قیمت بازار تاریخ به روز رسانی: 6 شهریور 1402 تعداد بازدید: 3,416 بازدید

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

تمامی محصولاتی که شما در فروشگاه فرش و تابلو فرش شکوری کارپت مشاهده می کنید. دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند. و شما می توانید تا 7 روز محصول را در صورت داشتن مشکل مرجوعی نمایید

در صورت مشکل در امر خرید و سایر موارد پیش روی شما با مدیریت سایت علیرضا شکوری 09380855900 تماس حاصل فرمایید

به علت نبود بافنده و تولید انبوه فرش خریداری شده توسط شما شاید نمونه مشابه نداشته باشد.

خریدار محترم این محصول می تواند بعد از خرید فرش را مجدد با یکی از محصولات سایت تعویض مجدد کند.

در هنگام تعویض مجدد فرش قیمت خرید فرش از طرف سایت فرش شکوری به فاکتورهای زیر بستگی خواهد داشت (دقت در نگهداری فرش (بدون لک، زدگی و ...)، قیمت روز فرش دستباف و ..

 ارسال رایگان در هنگام خرید آنلاین و حضوری فرش دستبافت از فروشگاه و سایت فرش شکوری کارپت

  • تضمین بهترین قیمت بازار تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

توضیحات

5/5 - (2 امتیاز)

یک تخته فرش دستبافت 6 متری نقشه هریس اردبیل – کد 01 | گالری فرش شکوری کارپت

  • تعداد: تک (1 عدد)
  • وزن تقریبی هر فرش: 12 کیلو گرم
  • ابعاد:300×200 سانتی متر
  • سایز:۶ متر مربع
  • محل بافت: اردبیل
  • جنس پرز:فرش پشم
  • جنس نخ تار (چله):نخ
  • جنس نخ خاب:پشم
  • ارتفاع نخ خاب:1 سانتی متر
  • رنگ زمینه:پیازی
  • رنگ حاشیه:آبی فیروزه ای
  • خرید فرش: از سایت گالری فرش شکوری
  • ارسال: رایگان به کل ایران بعد از یک روز کاری
  • مهلت تست برای اطمینان از سالم بودن محصول: 7 روز

فرش دستبافت 6 متری نقشه هریس اردبیل | گالری فرش شکوری

خرید فرش دستبافت هریس اردبیل از فرش شکوری کارپت

فرش دستبافت هریس را معمولا در نواحی شمال کشور در آذربایجان شرقی و غربی در شهرهای شربیان، مهربان، تبریز، آرباطان، مراغه و شهرهای تُرک زبان (Turkish) می بافند. به نوعی می توان گفت که فرش دستبافت هریس هنر دست بافندگان تُرک محسوب می شود. ولی زادگاه اصلی فرش هریس یا هریز شهرستان هریس در آذربایجان شرقی می باشد. فرش هریس اکثراً در خانه های این نواحی مصرف زیادی دارد.

فرش دستبافت هریس از جمله فرش های است که باید در خرید آن از مهارت لازم را داشت تا در انتخاب آن دچار مشکل و سردرگمی نشویم. چرا که فرش های موجود در بازار فرش ایران با توجه به تنوع بافنده های آن در شکل و رنگ های متنوعی بافته می شود ولی اکثر فرش ها از یک نوع نقشه تبعیت می کنند که بیننده هر جای ایران که باشد آن را با آن نقشه و طرح می شناسد. البته نوع پرداخت فرش هم در بعضی ها متفاوت است بعضی از هریس ها مثل هریس مهربان دارای پرداخت ضخیمی هستند و بعضی فرش هریس مانند آنهای که در اردبیل بافته می شوند دارای پرداخت و خاب کمتری هستند قابل ذکر است که این موارد به نوع مصالح مصرفی و با توجه به سلیقه بافنده فرش متفاوت است اما آنچه که بیشتر عرف و رایج می باشد بیشتر از این قانون پیروی می کند.

همکاری در فروش فرش دستبافت و ابریشمی گالری فرش شکوری

از اساتید، بازاریابان و فروشندگان (تولیدکننده و بافندگان) فرش دستبافت و ابریشمی دعوت می شود چنانچه مایل به همکاری با فرش شکوری هستند با مدیریت سایت علیرضا شکوری به شماره موبایل 09380855900 تماس حاصل فرمایند تا شرایط همکاری برای آنها توضیح داده شود.

ویژگی و مزایای خرید فرش هریس برای مصرف کنندگان

  • فرش هریس هم مانند سایر فرش های تاپ آذربایجان مخصوصاً تبریز جزء فرش های دستبافت تاپ و نامبر وان محسوب می شود.
  • گره این فرش تُرکی و جزء با کیفیت ترین فرش ها از نوع بافت و طول عمر زیاد هست.
  • قیمت اقتصادی و مناسب این فرش با توجه به فرش های تراز اول ایرانی
  • استفاده از الیاف طبیعی در بافت این فرش و سایر فرش های دستبافت دیگر
  • دید اقتصادی و سرمایه گذاری روی فرش دستبافت (از آنجایی که قیمت ها در ایران بدون هیچ دلیل و علتی هرساله بالاتر میرود) از این رو فرش دستبافت هم شامل این تغییرات قیمتی شده است و حتی می توان گفت قیمتی بالاتر از طلا گرفته است از دلایل افزایش قیمت فرش دستبافت می توان به 1. نبود بافنده و کمیاب شدن بعضی طرح ها 2. افزایش قیمت مصالح مصرفی در فرش دستبافت 3. به کاربردن ابریشم در بعضی فرش ها 4. بالا رفتن هزینه های اولیه و حق السعی بافنده ها و … اشاره کرد.

هدیه دادن فرش دستبافت و تابلوفرش دستبافت و ابریشمی به عنوان هدیه و کادو

یکی از کارهای زیبایی که می توانیم انجام دهیم هدیه دادن به عزیزان برای ایجاد خاطره های خوش است. لحظاتی که در زندگی در مغز انسان هک می شوند و خاطره های شاد را می سازند. شاید عرف و رایج نباشد که فرش دستبافت و ابریشمی در تمامی مناسبت ها به عنوان هدیه در نظر گرفته شود ولی با توجه به قیمت و ارزش فرش دستبافت که همانند طلا و حتی بیشتر از آن می ارزد را نیز می توانیم جزء هدایای با ارزش به حساب بیاوریم. بعضی از کاربرد هایی که می تواند به عنوان هدیه محسوب شود را فروشگاه فرش شکوری برای شما ذکر میکند. 1. هدیه دادن فرش دستبافت به عنوان جهیزیه عروسی و شروع زندگی جدید برای جوانها 2. هدیه دادن فرش دستبافت به عنوان تبریک برای ساخت یا خرید خانه جدید برای جوانهایی که تازه صاحب خانه می شوند 3. هدیه دادن فرش دستبافت و ابریشمی به عنوان سالگرد ازدواج بین زوجین 4. هدیه فرش دست بافت به عنوان تولد و … هدیه دادن فرش دستبافت به عنوان مناسبت های شاد دیگر می تواند کالای ارزنده ای در نظر شخص هدیه گیرنده باشد. شما می توانید در ابعاد (فرش، تابلوفرش، قالی، قالیچه، مسند، ذرع و نیم) و … هدایای خود را به شخص مورد نظر اهدا فرمایید و شادی زیادی را برای او فراهم کنید.

مزایای خرید فرش دستبافت از سایت فرش شکوری کارپت

  • امکان تعویض مجدد فرش دستبافت و ابریشمی و ماشینی بعد از خرید (شما می توانید بعد از خرید چنانچه محصول بهتری در فروشگاه فرش شکوری دیدید آنرا مجدد با فرش جدید معاوضه و تعویض نمایید. قابل ذکر است که قیمت فرش شما بر اساس قیمت روز فرش دستبافت محاسبه می شود و همچنین قیمت فرش دستبافت شما بر اساس کارکرد، میزان صدمات وارده و …) برآورد میشود.
  • قیمت رقابتی و کمتر از بازار به دلیل حذف واسطه های مابین و تأثیرگذار بروی فرش دستبافت و ابریشمی
  • فروش فرش دستبافت به قیمت تمام شده از بافنده و تولید کننده به مصرف کننده
  • ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی (گالری فرش شکوری کارپت قبل از ارسال محصولات خود از صحت سلامت فیزیکی محصولات اطمینان حاصل می کند)
  • ارسال رایگان و سریع به اقسانقاط ایران (فرش شکوری بعد از یک روز کاری محصول خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن ارسال می نماید)
  • ضمانت بازگشت وجه در 7 روز بعد از دریافت محصول (چنانچه خریدار محترم بعد از خرید محصول در آن ایراد فیزیکی و قابل رویتی مشاهده نماید به مدت 7 روز زمان دارد تا محصول معیوب را مرجوعی و مبلغ هزینه کرده را بازپس بگیرد)
  • تخفیف ویژه و استثنایی برای مناسبت های شاد و مخصوصاً جهیزیه نو عروسان
  • طرح تعویض فرش کهنه و کارکرده شما با فرش نو و تازه در فروشگاه فرش و تابلوفرش شکوری (بازرگانی فرش و تابلوفرش شکوری در نظر دارد برای کسانی که می خواهند صاحب فرش نو و جدید شوند فرش های کهنه و کارکرده آنها را تعویض نماید)
  • فروش اقصادی فرش دستبافت و ابریشمی در سایت فرش و تابلوفرش شکوری (برای عزیزانی که قصد خرید اقصادی دارند می توانند انواع فرش و تابلوفرش دستبافت شکوری را بصورت چک و بدون سود ماهیانه خریداری کنند)

فرش دستبافت هریس تبریز و اردبیل متناسب با هر سلیقه و دکوراسیون خانه

فرش دستبافت هریس تبریز یا اردبیل از جمله فرش های به شمار می آید که برای هر دکوراسیونی در منزل می توان از آن استفاده کرد ولی به علت زیبایی و نمود این فرش بیشترین استفاده ای که می توان برای این فرش در نظر گرفت معمولاً در جاهای پر رفت و آمد و بعضی از فرش های هریس را به دلیل داشتن پُرز زیاد می توان در اتاق خواب هم استفاده کرد.

 

یک نوع فرش هریس با نام هریس مهربان که دارای الیاف گوشتی و کلفتی می باشد که با توجه به مصالح مصرفی و پرداخت آن وزن زیادی هم دارد معمولا در مکان های کم تردد و پاخور استفاده میشود تا کم تر نیاز به نظافت و تمیزی داشته باشد. این فرش به علت داشتن پُرز نرم و گوشتی زیاد می تواند جایگزین مناسبی برای تشک های مصنوعی و مخصوصا فرش ماشینی که مضرات زیادی به استخوان و سلامتی انسان وارد می کند.

فرش دستبافت هریس در کشورهای خارجی و ارزش و جایگاه فرش هریس در ایران

قطعاً هنر در ایران آنطور که باید و شاید جایگاه حقیقی و شایسته خود را پیدا نکرده است و کمتر کسی است که در بین فرش های مطرح جهان از هنر ارزنده فرشبافان ایران سخنی به میان نیاورد. هنری که کشورهایی مانند چین برای به دست گرفتن انحصار و مالکیت 100% آن از بافندگان ایران زمین دست به کپی از این هنر زده است. درست است که در همه جای ایران هنر واقعی و هنر تجسمی ایران را با فرش و قالی بافی گره می زنند و می شناسند اما کشورهای مانند چین در سدد و تلاش آمده اند که این صنعت و هنر دیرینه را از ایرانیان بربایند و به نام خویش بزنند. شاید به آن صورت که باید اقتصاد و سیاست در هم تنیده و ویران ایران در کشورهای دیگر به رسمیت و جدیت شناخته نشود اما هنر ایران و ایرانی از 2500 سال که کوروش بزرگ بر نیمی از جهان حکمفرمایی عدالت و مردم سالار خود را گسترانید با آغاز این سالها هنر هم در کشور قدیمی و کهن ایران با 2500 سال سابقه فرهنگی که متأستفانه به دست عرب های تازی کمرنگتر شد پدیدار شد. شاید ایران با این هنر دیرینه هست که در اقسانقاط شناخته می شود و کار تا جایی پیش می رود که در کشورهای تراز اول و ابر قدرتی مانند: اسرائیل، آمریکا، فرانسه، و آلمان و … خواستار این هنر ارزنده هستند. نمونه مشهود و قابل رویت هنر بافندگان فرش دستبافت ایرانی را می توانیم در زیر پای مسئولان بالا مرتبه کشورهای همچون امریکا و اسرائیل ببینیم که حتی پریزیدنت ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا هم در دیدارهای رسمی خود از فرش ایرانی برای تزئین دکوراسیون محیط داخلی کاخ یا تالار گفتمان خود بهره می برد. فرشی که زیر پای دونالد ترامپ مشاهده می کنید همان فرش هریس تبریز یا اردبیل و در جای دیگر فرش دستبافت سایر اقسانقاط ایران از جمله صنعت گران اصفهان هست که بافندگان زحمتکش ایرانی گره به گره آنرا بافته اند تا در کشور امریکا شاهد تجلی نمایش هنر ایرانی و افتخار آفرینی صنعتگران این مرز و بوم باشیم. فروشگاه فرش و تابلوفرش شکوری هم از تمامی بافندگانی که در مسیر گسترش فرهنگ ایرانی تلاش می کنند تقدیر و تشکر بعمل می آورد و امیدوار است تا بتواند ذره ای از زحمات این عزیزان که در مسیر اشتغال، فرهنگ و حفظ و بقای این صنعت کهن که از زمان کوروش بزرگ در ایران اساطیری گسترش داشته را جبران نماید. در عکس زیر برخی از سران و مسئولین کشورهای دیگر را می ببینید که فرش دستبافت هریس تبریز یا اردبیل زیبایی محیط خانه و یا محل کارشان را دو چندان کرده است.

فرش دستبافت هریس تبریز و فرش دستبافت اصفهان زیر پای دونالت ترامپ
فرش دستبافت هریس تبریز زیر پای دونالت ترامپ

ویژگی های محصول

وزن10 کیلو گرم
ابعاد300×200 سانتی متر
سایز6 متر مربع
محل بافت
جنس پرزفرش پشم
جنس نخ تار (چله)نخ
جنس نخ خابپشم
ارتفاع نخ خاب1 سانتی متر
رنگ زمینهپیازی
رنگ حاشیهآبی فیروزه ای
تراکم بافت (رج)30 رج
تعداد فرش

نحوه ارسال نظر و پرسش توسط شما

لطفاً چنانچه سوالی دارید آنرا از بخش " سؤالات متداول مشتریان " بپرسید و اگه جواب سؤال خود را پیدا نکردید از سمت چپ فروشگاه می توانید از سه شبکه اجتماعی ایتا - اینستاگرام و واتس اپ سؤالات خود را بپرسید. همچنین با ثبت دیدگاه در مورد هر محصول ما را از نظرات سازنده و با ارزش خود آگاه کنید تا ما در فروشگاه شکوری خدمات بهتری به شما دوست گرامی بتوانیم ارائه کنیم. دوستانی که نقد و بررسی برای ما ارسال می کنند با گذاشتن شما موبایل خود در قسمت نقد و بررسی از تخفیفات، جشنواره ها و قرعه کشی های فروشگاه شکوری مطلع خواهند شد


برای پشتیبانی سریع تر بهتر است با علیرضا شکوری | Alireza Shakouri با شماره موبایل 09380855900 تماس بگیرید. و اما در صورت عدم جواب بهترین کار ارسال SMS هست که ما سریع جواب شما را خواهیم داد.


یادتان باشد که حتماً شماره موبایل خود را برای ما در قسمت چت روم سایت یا قسمت ارسال دیدگاه ها ارسال کنید تا ما قادر به تماس مجدد با شما باشیم. (حریم شخصی کاربران) در نزد فروشگاه شکوری محفوظ خواهد بود.


برند محصول

هریس اردبیل | Haris Ardabil

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یک تخته فرش دستبافت 6 متری نقشه هریس اردبیل – کد 01 | گالری فرش شکوری کارپت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات سایت شکوری
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
فرش دستبافت 6 متری نقشه هریس اردبیل | گالری فرش شکوری
یک تخته فرش دستبافت 6 متری نقشه هریس اردبیل – کد 01 | گالری فرش شکوری کارپت

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان