تماس با گالری فرش شکوری کارپت

پشتیبانی و پاسخگویی بعد و قبل از خرید از سایت گالری فرش شکوری در 7 روز هفته و بصورت دائمی، ما خوشحال خواهیم شد که نظرات و انتقادات خود را با فرش شکوری در جریان بگذارید و ما را در ارائه خدمات بهتر به خودتان یاری فرماید. بی صبرانه منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم

توجه: شما می توانید برای گالری فرش شکوری ایمیل از طریق فرم زیر ارسال نماید. این روش پاسخگویی توسط ما ممکن است کمی زمان بیشتری به طول انجامد لذا پیشنهاد می کنیم از طریق تماس تلفنی یا شبکه های اجتماعی سمت راست (واتساپ یا اینستاگرام) با ما در ارتباط باشید.

سرتیپ شکوری مدیریت فروشگاه فرش و تابلوفرش شگوری کارپت

سرتیپ شکوری مدیریت فروشگاه فرش شکوری کارپت | Shakouri Carpet Store

گالری فرش شکوری خلخال

لوکیشن فروشگاه فرش و تابلو فرش شکوری را در نشان - بلد و گوگل مپ برای مسیریابی سریع تر بیابید

سرتیپ شکوری در تاریخ 1333/01/05 در شهرستان خلخال و در یکی از روستاهای شاهرود در روستای طهارم دشت بدنیا آمد. زبان مادری زبان تاتی می باشد و به زبان های بومی ترکی، گیلکی و تالشی به علت نزدیکی زیست بوم به این مناطق آشنایی کامل و با همان لحجه گویش دارد. تحصیلات سرتیپ شکوری در زمینه ادبیات پارسی و چندین سروده در زمینه های فارسی، ترکی، تاتی دارد.

سرتیپ شکوری | Sartip Shakouri مدیریت فروشگاه فرش شکوری | Shakouri Store فعالیت خود در زمینه فروش فرش و تابلو فرش دستبافت را از سال 1350 شروع کرد در گزیده ای از خاطرات وی می خوانیم که:

 

می خواهم مختصری از گذشته ها و خاطرات خودم که آغاز آشنایی با فرش است را برایتان توضیح دهم. در سال های 50 بود که در بازار دوم نازی آباد، خیابان شهرزاد، ایستگاه ورزشی، در منزل خواهرم زندگی می کردم، صبح ها پیش از ظهر مدرسه داشتم درس می خواندم و بعداز ظهرها در بازارچه میدان شاپور پیش شخصی بنام حاج محمود اژدری شاگرد پادو بودم و به اندازه توانم برایش کار و به او کمک می کردم. بعد از مدتی دیگر در میدان اعدام بازار فرش مدتی بعد در کلوبندک بازار بوعلی فرش فروشی زیاد و حجره های زیادی پر از فرش دستبافت همه شهرهای ایران وجود داشت. منم چندین سال آنجا فرش های کوچک زرع و نیم و قالیچه بعضی اوقات و 6 متری و … برای خودم میخریدم و برای خودم میفروختم بعد از مدتی به روستای خودم (طهارم دشت خلخال) مراجعه و به رانندگی مشغول بودم که در سال 1388 دوباره شغل قبلی خود (فرش فروشی) ادامه دادم و مغازه ای در شهرستان خلخال دایر کرده که هنوزم در همان جا مشغول فرش فروشی هستم. و به قوه اللهی همینطور مشغول به کارم ادامه میدم. داستان فرش بسیار علم عمیقی دارد یک دانشجو از فوق لیسانس به دکترا و تخصص بیشتر و الی آخر اما داستان فرش بی انتهاست پایانی ندارد اگر انسان هزار سال عمر داشته باشد و در بازار خرید و فروش فرش کار کرده باشد بازهم انگاری اکابر می خواند هیچ چیزی بلد نیست. فرش دریای علم و اقیانوس بی پایان است. تا جایی که من مختصری اطلاع داشتم به محضر بزرگان اهل هنر اطلاع رسانی کردم. 1402

مختصری از نوشته های سرتیپ شکوری در مورد فرش که گویای بی انتها بودن صنعت فرشبافی و شناخت فرش بود را مطالعه کردید.