حریم شخصی کاربران در گالری فرش شکوری

حریم شخصی کاربران در گالری فرش شکوری به معنی این است که فرش شکوری با تأکید بر احترامی که برای کاربران قائل است بر اساس توافقنامه های موجود در این وبسایت یعنی فروشگاه فرش و تابلوفرش شکوری متعهد می شود که به حریم خصوصی کاربران خود احترام گذاشته و به همین جهت کلیه مواردی را که کاربران باید از آن اطلاع داشته باشند در این قسمت شرح داده است. لازم به ذکر است که گالری فرش شکوری هرگز و بدون اجازه شما دست به افشای اطلاعات خصوصی وشخصی شما نخواهد زد. برای پردازش و ارسال سفارشات، یا مسائل مرتبط دیگر این اطلاعات مورد نیاز میباشد.

ما در گالری فرش و تابلوفرش شکوری چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم.

زمانی که شما سایتی را مشاهده می کنید مثل: گالری فرش شکوری کارپت، یک سایت بصورت اتوماتیک یا توسط خود شما اطلاعاتی را جمع آوری می کند که این اطلاعات شامل موارد زیر هستند که بعضی از آنها را ما در قسمت حریم شخصی و خصوصی کاربران برای بازدید کنندگان گالری فرش شکوری کارپت شرح می دهیم


اطلاعاتی در مورد آی پی کامپیوتر یا لپ تاپ شما: اطلاعات آی پی IP عددی است که برای هر سیستم بصورت اتوماتیک زمانی که وارد اینترنت می شود به کامپیوتر یا لپ تاپ یا لوازمی مانند موبایل و تبلت اختصاص داده می شود. و مختص همان سیستم و دستگاه است. شما دوستان عزیز برای آن که بتوانید آی پی سیستمی را که به اینترنت وصل است را پیدا کنید می توانید از سایت آی پی من – ipnumberia استفاده کنید که در اینجا یک نمونه آی پی برای شما به نمایش داده شده است.

نشانی آی‌پی
نشانی آی‌پی

کوکی ها: کوکی cookie ها فایل های کوچکی هستند که کسانی که از سایتی بازدید می کنند بر روی کامپیوتر و سیستم آنها ذخیره می شود. کوکی ها در واقع فایل های ارتباطی بین سرور و کلاینت یا همان بازدید کننده می باشد. که از لحاظ امنیتی برای سیستم شما کاملا ایمن و بی خطر هستند. فرش شکوری بعضی اطلاعات را از طریق کوکی ها جمع آوری می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کوکی ها می توانید مقاله ای که در ویکی پدیا در این خصوص است را مشاهده نماید


آدرس یا لینک اینترنتی سایتی که از آن طریق وارد سایت ما شده است در اینجا سایت شکوری کارپت می باشد. برای مثال شما از طریق سایت گوگل به url زیر وارد سایت گالری فرش و تابلو فرش شکوری شده اید
آدرس سایت گوگل: برای مثال آدرس رو به رو است www.google.com


تاریخ، زمان حضور در سایت و تعداد بازدید های که از صفحات سایت داشته اید


مشخصات سیستم عامل و مرورگری که با آن وارد سایت شده اید. به عنوان مثال شما با سیستمی که ویندوز آن windows Microsoft 11 و مرورگر آن google chrome ورژن 107 هست وارد سایت فروشگاه شکوری کارپت شده اید.


بعضی اطلاعات هم وجود دارد که شما بصورت داوطلبانه و آگاهانه پر و تکمیل می نماید این اطلاعات که مهمترین آن در صفحه پرداخت گالری فرش شکوری با آن مواجه می شوید اطلاعاتی مانند شماره تلفن و موبایل شما، ایمیل، نام و نام خانوادگی شما، کد پستی و آدرس محل سکونت و … هستند که از شما دریافت می شود این اطلاعات شما کاملا خصوصی و در نزد فروشگاه فرش و تابلوفرش شکوری بصورت ایمن و محافظت شده نگهداری می شوند و به هیچ وجه در اختیار اشخاص و سایر ارگان ها قرار نمی گیرد

مااطلاعات جمع آوری شما را با چه کسی سهیم هستیم؟

دوستان عزیز زمانی که وارد سایت فروشگاه شکوری کارپت می شوید. چنانچه محصولی خریداری بفرماید، محصولی دانلود بفرماید، یا صفحاتی از سایت شکوری کارپت را مطالعه بفرماید. فروشگاه فرش شکوری کارپت نیازمند اطلاعاتی از شماست که برای ارتباط بین شما و ما و همچنین اطلاعاتی که بصورت اتوماتیک جمع آوری می شود را نیازمند می باشد. بعضی از اطلاعات را در موارد بالا به آن اشاره کردیم تا شما یا آن آشنا شوید.
گالری فرش شکوری هیچ یک از اطلاعات شخصی و فردی شما را افشا و به هیچ وجه ممکن در اختیار کسی قرار نمی دهد.

اطلاعاتی که شما در گالری فرش و تابلو فرش شکوری وارد می کنید؟

کاربر در هنگام ثبت نام و یا خرید از سایت فرش شکوری اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، شماره تلفن، آدرس ایمیل، نام کاربری، رمز ورود، و … از شما دریافت می کند که این اطلاعات در نزد فروشگاه شکوری کارپت کاملا محرمانه و سری تلقی می شوند.

نکات مهم و ضروری در حریم خصوصی کاربران گالری فرش شکوری کارپت

مسئولیت حفظ و نگهداری از رمز عبور بر عهده کاربر می باشد.

درصورتی که رمز و مشخصات ورود به سایت را فراموش کرده باشید می توانید با مدیریت سایت علیرضا شکوری به شماره موبایل 09380855900 تماس گرفته و مشکل عدم ورود خود را گزارش دهید.

لطفا در نظر داشته باشید. ممکن است که اپلیکیشن های موبایل شما در هنگام کلیک روی شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ از شما اجازه دسترسی برای ارتباط با فرش شکوری را بخواهند از این رو توجه کنید که شما مستقیما با خود علیرضا شکوری 09380855900 وارد پشتیبانی خواهید شد.