شرایط مرجوعی در سایت گالری فرش شکوری کارپت

از مهمترین اهداف فروشگاه فرش و تابلو فرش شکوری رضایتمندی خریداران از خرید خود میباشد. در این راستا سعی فروشگاه فرش و تابلوفرش شکوری همواره این بوده که مشتریان و خریداران فرش و سایر محصولات  از فروشگاه همیشه نتیجه مطلوب و رضایتمندی کامل داشته باشند.

همیشه بعد از خرید شرایطی به وجود می آید که از جمله وظایف فروشگاه های اینترنتی رسیدگی و حل آن موارد می باشد. تضمین ارسال محصولات سالم و بدون نقض از سمت فروشگاه فرش و تابلو فرش شکوری قطعی می باشد. از این رو یکی از بزرگترین دغدغه مشتریان یعنی تحویل گرفتن محصول معیوب و ایراد دار از سمت فروشگاه فرش شکوری براب همیشه رفع می شود چرا که ما قبل از ارسال محصولات را مورد برسی دقیق قرار می دهیم. حالا اگر احیاناً بعضی از موارد از دید ما مخفی مانده باشد و شما آنرا مشاهده کردید می توانید تا 24 ساعت پس از تحویل آنرا به ما گزارش دهید.


فروشگاه فرش و تابلو فرش شکوری تا یک هفته تمامی محصولات خود را یعنی محصولاتی که در فروشگاه فرش شکوری کارپت موجود می باشد را تا یک هفته بعد از خرید در صورت داشتن کوچکترین عیب و ایراد ضمانت می نماید اما دقت فرماید که اگر محصولی دارای ایراد و مشکل باشد ما در صفحه مشخصات محصول آن را ذکر می کنیم تا کسانی که مایل به خرید فرش دست دوم یا خرید فرش در حد نو هستند با این مشکلات آشنا باشند. 


اما در خصوص محصولاتی که به صورت امانت فروشی، همکاری در فروش یا … در سایت فروخته می شوند تمامی مسائل مربوط به مرجوعی و استرداد محصولات معیوب بر عهده انتشار دهنده آن در گالری فرش شکوری است. و از آنجایی که این فروشگاه ها در سایت گالری فرش شکوری فعالیت می کنند امکان دارد رسیدگی به این موارد کمی زمانبر باشد. و متناسب با قوانین هر فروشنده شرایط مرجوعی متغییر خواهد بود. 


محصولات برقی و الکترونیکی که در سایت شکوری فروخته شوند شرایط مرجوعی آنها بر اساس آن شرکت گارانتی کننده می باشد و سایت شکوری به عنوان فروشنده محصولات شرایط مرجوعی آنها را به عهده نخواهد گرفت زیرا از قوانین مرجوعی ارائه شده توسط شرکت مربوطه مطلع نیست و در صورت بروز مشکل خریدار باید ابتدا به سایت شکوری خبر دهد و ما مراتب را با فروشنده کالا در میان گذاشته تا با شما در جریان بگذارد.   

لطفا به یکی از حالت های که برای یکی از خریدارها پیش آمده بود دقت کنید. محصول از طرف سایت فرش شکوری برای فروشگاه در زمان تحویل سالم و سلامت بسته بندی شده بود ولی زمانی که محصول دست مشتری گرامی رسید چهار گوشه تابلوفرش شکسته بود. با توجه به اینکه محصول با تیپاکس ارسال شده بود مشتری می بایست با در دسترس داشتن کد پیگیری و مراجعه به پست هزینه خسارت وارد شده را باید از تیپاکس دریافت نماید.

محصولاتی که برای مشتریان ارسال می گردد قبل از ارسال بازبینی سلامت و کیفیت می شوند تا در صورت مشکل با خریدار محترم مطرح گردد.

کالای ارسالی توسط فروشگاه شکوری با هریک از سیستم های باربری، پست و تیپاکس بیمه خسارت می شوند تا در صورت بروز مشکل هایی در زمان ارسال کالا مشتری با خیال آسوده بتواند خسارت خود را از ارسال کننده های مرسوله دریافت نماید. سایت شکوری رضایت مشتریان عزیز را به سود اندک خویش ترجیح می دهد و رضایت کاربران را جزئی از اهداف خود می داند. قطعاً شکوری کارپت اعتماد کاربران خویش را سرمایه بزرگ خود می داند. 

از آنجا که امکان دارد بعضی محصولات موجود در فروشگاه همکاری در فروش باشند بنابراین خریدار محترم باید هرگونه مشکل در محصول خریداری شده خود را طی 24 ساعت بعد دریافت گزارش دهد تا بتوانیم پیگیری کنیم اگر چنانچه بیشتر از این مدت شد امکان دارد شرکت ارسال کننده مرسوله از دادن خسارت امتناء ورزد که در اینصورت سایت شکوری مسئولیت پذیر نمی باشد. 

مرجوعی کالا در سایت شکوری کارپت
بازکشت کالا در سایت فرش و تابلو فرش شکوری

توجه مهم: فرش شکوری تمام محصولات ارسالی را قبل از ارسال بیمه خسارت می نماید بنابراین چنانچه محصول در زمان ارسال توسط سیستم های مرسوم پستی که سایت شکوری محصولات خود را به وسیله آنها ارسال می کند. دچار مشکل بودند شما می توانید خسارت خود را دریافت نماید. توجه نماید که همانطور که در مطالب فوق ذکر شد محصولات ارسالی به مقصد شما قبل از ارسال چک و بازدید و از آنها فیلم و عکس تهیه می شود تا مشتری از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نماید.