شرایط و قوانین فروشگاه شکوری کارپت

لطفاً قبل از واریز وجه به این نکات توجه کنید.

  1. در پرداخت توسط درگاه بانکی و کارت به کارت 1 روز کاری زمان می برد تا پول به حساب ما بنشیند پس ارسال کالا 1 روز بعد از پرداخت شما انجام خواهد شد.
  2. گاهی اتفاق می افتد محصولی را که شما خریداری کرده اید در فروشگاه فرش شکوری ناموجود است و شما یک محصول ناموجود را خریداری کرده اید برای اینکار دو روش پیشنهاد می کنیم الف: بازگردانی پول پرداخت شده به شما توسط فرش شکوری. ب: انتخاب یک محصول دیگر با همان ویژگی یا خصوصیات. در صورتی که شما یک محصول بیشتر یا کمتر از وجه خود انتخاب کردید مابه تفاوت آن را با ما در جریان بگذارید
  3. در صورتی که پرداخت شما ناموفق بود تا 72 ساعت توسط بانک آن مبلغ به شما عودت خواهد شد چنانچه بیشتر از 72 ساعت به طول انجامید می توانید با شماره گیری 29911 مشکل خود را در خصوص تراکنش های نا موفق اعلام فرماید.
  4. برای انصراف از خرید و بازگرداندن وجه شما توسط فرش شکوری تا قبل از زمان ارسال بار مهلت دارید پس اگر پرداخت را انجام داده اید ولی به هر دلیلی از خرید منصرف شدید تنها تا قبل از ارسال کالا مهلت دارید که با شمارهگیری 09143525834 – 09380855900 – 04532452558 تماس گرفته و انصراف از خرید خود را اعلام فرماید.
  5. از آنجایی که هرگونه تراکنش به حساب کارت یا درگاه پرداخت هر نوع فروشندگانی اعم از خدماتی یا فروشگاهی بر اساس قانون مالیاتی کشور درآمد محسوب می شود و این مالیات غیرقابل بخشودگی است پس بنابراین لطفاً در خریدهای خود نهایت دقت و جوانب را سنجیده تا چند درصد مالیاتی که از فروش هر نوع کالا به حساب دولت ریخته می شود با تصمیمگیری نهایی شما از خرید اتفاق افتد نه بعد ار انصراف از خرید و مرجوعی کالا و این امر موجب ضرر فروشنده از مرجوعی کالا و انصراف از خرید نگردد.