راهنمای خرید از سایت گالری فرش شکوری کارپت

با سلام خدمت دوستان عزیز و کاربران گالری فرش شکوری کارپت این آموزش برای افرادی تهیه شده که برای اولین بار قصد خرید از یک سایت اینترنتی را دارند.

که چطور یک پرداخت ایمن و آسوده داشته باشید و دچار افراد سودجویی که حساب شما را با صفحات پرداخت جعلی و فیشینگ خالی می کنند نیوفتین.

ما در این آموزش به شما یاد می دهیم که پرداخت از طریق درگاه پرداخت ایمن و معتبر به چه صورت هستش و درگاه های بانکی کلاه بردار و فیشینگ چه خصوصیاتی دارند. اگر می خواهید پرداخت امنی در سایت های فروشگاهی و سایر سایت ها داشته باشید به این آموزشی که برای شما تهیه کردیم توجه کنید.

همچنین شما می توانید برای داشتن یک خرید مطمئن و امن از هر سایتی مطالب زیر را با دقت بخوانید. که بعضی از این مطالب از سایت پلیس فتا گردآوری شده.

1. توجه به نمادهای معتبر سایت مثل اینماد، ساماندهی، زرین پال و …

نماد اعتماد گالری فرش خلخال
نماد اعتماد گالری فرش خلخال

2. برسی درگاه بانکی و ایمن بودن آن و شناخت درگاه بانکی فیشینگ و جعلی (درگاه اصل با پروتکل https شروع می شوند ولی درگاه های فیشینگ و جعلی با http) این نکته در امنیت صفحات پرداخت بانکی خیلی مهم و تأثیرگذار هستند.


3. خرید از فروشگاه های معتبر که از لحاظ طراحی استاندارد باشند. مثل توجه کردن به دامنه سایت توجه کنید که دامنه دات آی آر ir. راحت تر پیگیری و ردیابی می شود. مثال دامنه شکوری کارپت دات آی آر را می توانید از سایت whois365 به راحتی رهگیری کنید.

رهگیری دامنه شکوری دات آی آر
رهگیری دامنه شکوری دات آی آر

4. برسی کردن به میزان برداشت از حساب بانکی خود بعد از خرید از آن فروشگاه: بلافاصله بعد از اینکه از سایت مورد نظر خرید انجام دادید مانده حساب خود را چک کنید که آیا درست برداشت شده است یا خیر