صفر تا صد مراحل صادرات کالا از تحقیقات بازار تا فروش و … برای رایزنان بازرگانی

بازدید: 41 بازدید
تا صد مراحل صادرات فرش شکوری
5/5 - (2 امتیاز)

به دلیل منابع محدود در کشورها و هم چنین در کسب و کارها طبیعی است که یک کشور و یا یک کسب و کار نمیتواند تمام دنیا با همه بزرگی اش را به عنوان بازار هدف خود انتخاب کند. از سوی دیگر با توجه به ویژگی های هر بازار ممکن است سلایق در بازارها برای هر کالا نسبت به بازار دیگر متفاوت باشد یا حتی برای ورود به یک یا چند بازار محدودیتهایی وجود داشته باشد. باید در نظر گرفت که از میان همه بازارهای موجود بهترین بازارها برای محصول و یا کسب و کار انتخاب شود توصیه میگردد. انتخاب بازار هدف با استفاده از یک جدول شکل گیرد و اطلاعات بازارها در قالب این جدول جمع آوری شود و انتخاب بازار هدف بر اساس این اطلاعات و هم چنین نظر خبرگان مشاوران و یا منتورهای کسب و کار و با شیوه صحیح شکل گیرد که بتواند تجارت پایداری ایجاد کند. این جدول شاخصهای ده گانه به این شکل پیشنهاد می گردد.

و واردات علیرضا شکوری
دسته‌بندی اخبار و مقالات
اشتراک گذاری
فروشگاه فرش شکوری کارپت | Shakouri Carpet Store یک گالری و کلکسیون از فرش های دستبافت اصیل ایرانی و سنتی که با تلاش و کوشش در جهت شناخت و ترویج هنر فرش و قالی بافیست، کار وبسایت خود را از تاریخ: 1401/04/10 با داشتن 60 سال سابقه مفید در فروش فرش دستبافت و فرش ماشینی از استان اردبیل در شهرستان خلخال شروع کرد. شکوری کارپت با قصد مطالعه بر انواع فرش های دستبافت ایرانی و همچنین حمایت از هنر ایران کهن که زنده نگه دارنده نام ایران در جوامع غربی و شرقی متمدن هستند گامی هرچند کوچک برداشته است. فرش شکوری هدف بالای خود را حمایت از بافندگان و فروشندگان فرش دستبافت در کل ایران | iran می داند
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت