فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم – کد 78

خرید فرش دستبافت شش متری مزیدی اردکان | خرید از سایت علیرضا شکوری
خصوصیات محصول:
  • ارائه بهترین:طرحهای دستبافت و ماشینی
  • ارسال رایگان:به سراسر کشور
  • امکان مرجوعی:در صورت داشتن ایراد
  • قیمت اقتصادی:پایین تر از بازار
  • تخفیف ویژه:با توجه به کمپین های مختلف
  • تخفیف ویژه برای:جهیزیه عروسی
  • امکان تعویض:با فرش های کهنه شما
  • کسب درآمد:از سیستم همکاری در فروش فرش
  • فروش اقساطی فرش:دستبافت و ماشینی
  • ضمانت پرداخت:بوسیله درگاه های امن بانکی
  • درخواست سفارشات خرید:انواع فرش
  • دارای:تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • شرکت در قرعه کشی:شگفت انگیز
  • راهنمایی و مشاوره:علیرضا شکوری 09380855900
واتس‌اپ یا تماس 09380855900
برند: دسته‌بندی‌ها: , , برچسب‌ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , نحوه ارسال اکثر محصولات: رایگان تا بالای 1 میلیونتحویل سریع محصولات: بعد از یک روزکاریارسال از اردبیل و تهران: به تمام نقاط ایرانضمانت اصالت و کیفیت: تمامی محصولاتتضمین قیمت اقتصادی: کف قیمت بازار تاریخ به روز رسانی: 20 فروردین 1403 تعداد بازدید: 2,420 بازدید

۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

1 عدد در انبار

تمامی محصولاتی که شما در فروشگاه فرش و تابلو فرش شکوری کارپت مشاهده می کنید. دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی می باشند. و شما می توانید تا 7 روز محصول را در صورت داشتن مشکل مرجوعی نمایید

در صورت مشکل در امر خرید و سایر موارد پیش روی شما با مدیریت سایت علیرضا شکوری 09380855900 تماس حاصل فرمایید

به علت نبود بافنده و تولید انبوه فرش خریداری شده توسط شما شاید نمونه مشابه نداشته باشد.

خریدار محترم این محصول می تواند بعد از خرید فرش را مجدد با یکی از محصولات سایت تعویض مجدد کند.

در هنگام تعویض مجدد فرش قیمت خرید فرش از طرف سایت فرش شکوری به فاکتورهای زیر بستگی خواهد داشت (دقت در نگهداری فرش (بدون لک، زدگی و ...)، قیمت روز فرش دستباف و ..

 ارسال رایگان در هنگام خرید آنلاین و حضوری فرش دستبافت از فروشگاه و سایت فرش شکوری کارپت

  • تضمین بهترین قیمت بازار تضمین بهترین قیمت بازار
  • پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته پشتیبانی عالی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته
  • بازگشت وجه در صورت عدم رضایت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • اصالت کالاها از برترین برندها اصالت کالاها از برترین برندها
  • تحویل سریع در کمترین زمان ممکن تحویل سریع در کمترین زمان ممکن

توضیحات

4.2/5 - (8 امتیاز)

خرید دو تخته فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی

انتخاب مناسب برای انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک خانه های ایرانی می تواند خرید فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی باشد که شما می توانید این فرش زیبا را بصورت آنلاین و اینترنتی از سایت شکوری کارپت خریداری نماید. الیاف استفاده شده در فرش 6 متری اردکان کٌرک می باشد. فرش اردکان یزد جزء آن فرش های پرطرفدار ایران است که در سراسر ایران یافت می شود و علاقه مندان زیادی برای خرید فرش اردکان یزد تمایل از خود نشان می دهند. با توجه به اینکه هر فرش ایران دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد فرش دستبافت اردکان نیز دارای طرح و نقشه های گوناگونی می باشد و در رنگ، جنس، مواد اولیه دارای مدل های مختلفی است. و از لحاظ کیفیت و دوام از بهترین بافت های ایران می باشد که ما در فرش شکوری به شما معرفی خواهیم کرد.

قبل ازخرید فرش اردکان از سایت شکوری کارپت از موجود بودن آن اطلاع پیدا کنید برای اینکار کافی است با شماره موبایل 09380855900 علیرضا شکوری تماس حاصل فرماید. تا بدون آگاهی هزینه آنرا پرداخت نکنید و مجدد ما مجبور به واریز مجدد وجه برای شما نشویم. با تشکر

خرید فرش اردکان طرح مزیدی از سایت شکوری برای افرادی مناسب است که علاوه بر زیبایی فرش به استحکام و مرغوب بودن آن هم فکر می کنند و در عین حال می خواهند با کمترین هزینه ممکن صاحب یکی از بهترین فرش های ایران شوند. قطعاً فرش دستباف اردکان موجود در ایران از فرش های کم عیب و بی نقصی می باشد که هر فردی می تواند برای خانه خود بخرد و انتخاب کند. فرش اردکان جزء فرش های اقتصادی و میانرده بازار فرش فروشی های ایران به حساب می آید بنابراین اگر می خواهید که این فرش را جهت جهیزیه استفاده کنید گزینه مناسبی به شمار می رود.

فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی
فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی

تاریخچه فرش بافی در شهر اردکان یزد

 از صنایع دستی که در شهر ادکان یزد به چشم می خورد می توانیم به زیلو، کرباس، زنجیر بافی و فرش دستبافت اشاره کنیم. فرش دست بافت در شهر یزد با قدمتی 150 ساله برابری می کند با اینکه تاریخ دقیقی از فرش بافی یا قالی بافی در اردکان یزد در دسترس نمی باشد. بیشتر مردم استان یزد بر این باور هستند که فرشبافی در حدود یک قرن پیش یعنی 100 سال پیش در منطقه ای که نامش چرخاب می باشد رواج پیدا کرده و تا اکنون به شکل امروزی فرش دستبافت اردکان یزد در آمده است. در ابتدای فعالیت فرش بافی در یزد این صنعت به دست آقایان استارت زده شده و کم کم بانوان هم از این صنعت استقبال کرده اند و هنر فرش بافی یزد ابتدا توسط اساتید کرمان شروع شده است. هنر فرشبافی یا قالی بافی یزد به مرحله ای رسیده است که در بین بهترین فرش های ایران قابل رقابت می باشد به همین دلیل است که فرش اردکان یزد در بین صنعت فرش بافی جایگاه ویژه ای را دارد. و در بین فرش های تبریز، کاشان، اصفهان و مناطق دگر قالی بافی ایران جزء بهترین گزینه ها برای خرید فرش دستبافت به حساب می آمده است.

فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی
فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی

مواد و مصالح اولیه بکار رفته در ساختار فرش اردکان

فرش دستبافت اردکان از مصالحی مانند کُرک، پشم، پنبه، ابریشم و گاهی هم مرینوس ساخته می شود. و به دلیل همین مواد اولیه بکار رفته در این فرش است که از کیفیت بالا و شهرت جهانی برخوردار است. صادرات فرش دستبافت اردکان یزد به سایر کشورها از جمله منابع غیر نفتی سود آورر برای ایران می باشد. تمامی مراحل نخ ریسی و رنگرزی الیاف استفاده شده در فرش دستبافت اردکان یزد د خود این استان توسط متخصصان به صورت سنتی و یا مدرن صورت می گیرد. در گذشته ها بیشتر رنگرزی ها بصورت طبیعی بود و کمتر از روش شیمیایی استفاده می شد.

ویژگی های بارز فرش دستبافت اردکان یزد

طرح و نقشه های به کار رفته در فرش دستبافت کرمان کانسپت و ایده ای برای شروع کار قالی بافی در استان یزد و پیدایش فرش دستبافت اردکان شد. و با گذر زمان نقش و طرح فرش کاشان و فرش نائین با هنر و سلیقه بافنده های شهر یزد دچار تغییراتی شد. آنچه که معلوم است از طرح و نقشه فرش نائین کمتر در فرش دستبافت اردکان یزد استفاده شده و بیشتر از فرش کاشان بهره برده شده است تا فرش اردکان به شکل امروزی که رد و آثاری از فرش کاشان و نائین در آن پیداست قابل مشاهده است. همانطور که می دانید فرشبافی یا قالی بافی در ایران به سه صورت شهری، روستایی یا عشایری صورت می گیرد که هر کدامیک از اینها بنا به آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف و شرایط زندگی قالی بافی و فرش بافی در هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد و چون شهر اردکان یزد بخشی از شهرهای قدیمی یزد به حساب می آید سه مدل فرش بافی در آن به چشم می خورد.

به عنوان مثال در بخشی از شهر اردکان ما شاهد فرش های پر خاب و گوشتی هستیم و اکثر فرش های بافته شده به دست استادان فرش باف شهر اردکان بصورت دو تخته و جفت اقدام به بافت فرش دستبافت می کنند. همان طور که در بالای توضیحات فرش اردکان نیز برای شما شرح دادیم هر ساله به خاطر کیفیت بالای فرش دستبافت اردکان این فرش های زیبا به کشورهایی مانند زیر صادرات می شوند.

  • صادرات فرش اردکان به آلمان
  • صادرات فرش اردکان به امارات
  • صاردات فرش اردکان به قطر
  • صادرات فرش اردکان به عراق
  • صادرات فرش ارکان به دبی
  • صادرات فرش اردکان به کویت
  • صادرات فرش دستبافت اردکان به استرالیا
  • صادرات فرش دستبافت اردکان به سوئیس
  • صادرات فرش دستبافت اردکان به آمریکا
  • و …

در یک طبقه بندی کلی فرش های بافته شده در ایران به دو نوع ترکی و فارسی تقسیم بندی می شوند و بر اساس شیوه در بافتن گره های فرش این نامگذاری مورد استفاده قرار میگیرد. فرش اردکان موجود در ایران جزء آن دسته از فرش هایی است که با گره فارسی بافته می شود. جفتی بافتی و یا غلط بافتی هم جزء دیگر مواردی است که در بافت فرش از آن استفاده می شود که احتمال دارد در مورد گره فارسی رخ دهد با این شیوه و نوع بافت می تواند بافنده در زمان کمتری فرش دستبافت را ببافد و تحویل مشتری دهد. اما ما در قالی دستبافت اردکان کمتر به این موارد بر می خوریم.

تار و پود فرش دستبافت اردکان یزد

اگر اصطلاحات به کار رفته در فرش دستبافت را نمی دانید می توانید به مقاله ای که در قسمت وبلاگ فرش شکوری تهیه شده است مراجعه کنید و با قسمت های مختلف فرش دستبافت آشنا شوید ولی به طور خلاصه به معرفی تار و پود فرش دستبافت | warp and weft می پردازیم

  • تار: به رشته های ثابت که درازا یا طول فرش در دار قالی مورد استفاده قرار می گیرد تار | warp می گویند.
  • پود: به رشته هایی که عملکرد محکم کردن ریشه ها را بر عهده دارند و در پهنای فرش بافته می شوند پود | weft هستند

علیرضا شکوری مدیریت وبسایت شکوری کارپت پیشنهاد می کند برای اینکه بیشتر با اصطلاح تار و پود | warp and weft آشنا شوید مقاله ای را که در خصوص همین موضوع در ویکی پدیا است را مطالعه کنید. برای اینکار روی لینک ” تار و پود ” در ویکی پدیا کلیک کنید

تار و پود فرش اردکان یزد اغلب با مصالحی مانند پنبه، خامه (پشم)، کُرک، ابریشم یا مرینوس می باشد.

اصیل ترین طرح های قالی بافی در ایران طرح های فرش های اردکان یزد است که اغلب دارای طرح های شلوغ و زیبا است از معروف ترین فرش های اردکان می توانیم به نقشه های شکارگاه و زیزخاکی اشاره کنیم. که همان طور که در بالاتر گفتیم طرح و نقشه این فرش ها دست مایه ای از کاشان و خیلی کمتر فرش نائین می باشد. فرش اردکان هم یکی از قدیمی ترین فرش های دستبافت است که به چشم می خورد و در بازار فرش ایران دیده می شود. در یزد طرح های زیادی بافته شده و نقش هایی مانند لچک ترنج کاشان، فرش ترنج نائین، ترنج خورشیدی، لوزی و دایره، شاه عباسی، طرح و نقشه های درباری و … در بافت فرش اردکان یزد قابل مشاهده است.

فرش یا قالی های اردکان پرداخت مناسبی دارد و از فرش های پرگوشت ایران محسوب می شود اما همراه این موضوع که از فرش با خاب پرگوشت و ضخیم محسوب می گردد دارای ظرافت ویژه ای است فرش های اردکان دارای سرنخ هستند و از مدل های درفشی به حساب می آیند.

فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی
فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی

اندازه و رنگبندی فرش دستبافت اردکان یزد

قالی و فرش بافته شده در اردکان یزد متناسب با تنوع رنگ با ناحیه ای که در آنجا بافته می شوند دارای نقشه و طرح های شادی هستند و بیشتر با زمینه های کرم و با حاشیه های متنوع از جمله مسی و … به چشم می خورند ولی با زمینه های تیره هم دیده شده اند بیشتر رنگبندی هایی که در فرش اردکان یزد دیده می شود عبارتند از کرم و خاکی، سرمه ای، لاکی، مسی، سبز، فیروزه ای و …

اما ابعاد قالی یا فرش یزد عبارتند از فرش های

  • خرید فرش ذرع و نیم اردکان از سایت شکوری
  • خرید فرش کناره اردکان یزد از سایت شکوری
  • خرید فرش پرده ای اردکان از سایت فرش شکوری
  • خرید فرش قالیچه اردکان یزد از سایت شکوری
  • خرید فرش 6 متری اردکان یزد از سایت شکوری
  • خرید فرش 9 متری اردکان یزد از سایت شکوری
  • خرید فرش 12 متری اردکان یزد از سایت فرش شکوری

پس اگر قصد خرید فرش اردکان داشتید می توانید فروشگاه شکوری را به عنوان سایت فرش فروشی اردکان یزد مورد بررسی قرار دهید. آنچه که طبق تجربه و رفتار مشتریان به دست آمده فرش های شش متری ادکان بیشتر مورد استقبال خریداران بوده اند.

این نکته می تواند ناشی از کوچک تر شدن محیط زندگی و آپارتمان نشینی باشد که فضاهای کمتری دارند. ولی باز هستند افرادی که سنگینی فرش 12 متری برایشان مهم نیست و دست به خرید فرش اردکان در ابعاد 9 و 12 متری می زنند.

رجشمار فرش اردکان یزد

یکی از مهمترین گزینه های مهم در قیمت گذاری فرش دستبافت رج یا رجشمار آن می باشد رج به تعداد گره هایی که در بافت فرش دستبافت به کار رفته گفته می شود و آنرا معمولاً بر اساس تعداد گره ها در 7 سانتی متر در نظر می گیرند. نکته ای که در خصوص رجشمار فرش وجود دارد این است که هر چقدر رج فرش بالا برود کیفیت، انسجام و قیمت فرش افزایش پیدا می کند معمولاً رج فرش ارکان موجود در سایت شکوری بصورت زیر می باشد.

  • فرش اردکان 30 رج
  • فرش اردکان 40 رج
  • فرش اردکان 50 رج
  • فرش اردکان 60 رج

دقت کنید که حتی فرش دستبافت اردکان 30 رج هم نسبت به قیمت پایینی که دارد کیفیت قابل قبول و مناسبی را دارد و می تواند تا صدها سال برای خریدار محترم کار کند در صورت استفاده اصولی از فرش دستبافت. در ایران به خاطر گرانی عمدی و افزایش قیمت ها و از مهمترین عوامل افزایش قیمت دستمزد بافنده، مواد اولیه فرش، قیمت طرح و نقشه و موارد دیگر رجشمار فرش اردکان به 24 و 25 گره هم کاهش پیدا کرده است. و این دلایل افت کیفیت فرش دستبافت و گرانی مواد و مصالح آن باعث شده است که صادرات فرش دستبافت ایران کاهش چشمگیری پیدا کند و کشور هایی مانند چین و افغانستان، پاکستان و … در صنعت صادرات فرش از ایران پیشی بگیرند.

قیمت فرش اردکان

با توجه به این که این قیمت هایی که ما برای شما در فروشگاه شکوری قرار می دهیم بر اساس معیار های مختلفی متفاوت است و بسته به نوع بافت فرش، ابعاد فرش در اندازه های فرش (دایره ای یا گرد، فرش 3 متری، فرش 4 متری، فرش 6 متری، فرش 8 متری، فرش 9 متری، فرش 12 متری و ….) قیمت فرش اردکان یزد هم متفاوت است. معمولاً قواره فرش یا ابعاد فرش در قیمتگذاری فرش خیلی تأثیرگذار هستند. فرش فروشی شکوری در زمینه فرش دست دوم اردکان و همچنین فرش ابریشمی تراز اول اردکان فعالیت گسترده ای دارد.

توجه: با توجه به اینکه ما در کشوری با اقتصادی فلج و نا به سامان زندگی می کنیم که عوامل مختلفی مانند تورم و گرانی دو مؤلفه اصلی قیمت گذاری برای تمامی محصولات پایه زندگی می باشند بنابراین این قیمت ها بر اساس هر سال قابل تغییر هستند. با تشکر علیرضا شکوری

قیمت فرش 6 متری دستبافت اردکان در تاریخ 1402/12/17 به شرح زیر می باشد.

قیمت فرش اردکان در حال حاضر از 78 میلیون تا 180 میلیون موجود می باشد که شما خریدار محترم می توانید بر اساس بودجه بندی خود اقدام به خرید این فرش از سایت شکوری نماید.

همکاری با علیرضا شکوری

اگر بافنده فرش اردکان هستید می توانید با فروشگاه شکوری همکاری کنید کافی است که با شماره موبایل 09380855900 علیرضا شکوری تماس حاصل بفرماید یا از قسمت ” استخدام بافنده فرش دستبافت و تابلو فرش دستبافت در سایت گالری فرش شکوری ” شرایط را مطالعه بفرماید.

اگر در مورد فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم موجود در سابت شکوری اطلاعاتی دارید که بتواند موجب آگاهی بیشتر ما شود خوشحال می شویم آنرا با ما در جریان بگذارید.

نقاط قوت محصول:
  • فرش اردکان یزد مخصوص خانه هایی با دکوراسیون سنتی و مدرن
  • فرش کاملاً زیبا، چشم نواز و بی نظیر در جهان
  • ارزش خرید بالا و مخصوص صادرات فرش دستبافت
  • استفاده از ابریشم اعلاء در بافت فرش
  • سبک وزن به خاطر رجشمار بالا
  • مقاومت و مرغوبیت بالای فرش
  • نایاب و کمبافت در ایران و جهان
  • افزایش چندبرابری قیمت فرش با توجه به تورم ایران
  • رنگبندی شاد و دلنشین
  • یکی از بهترین طرح های بافته شده در جهان
نقاط ضعف محصول:
  • حداقل امکان از شستشوی فرش ابریشم جلوگیری به عمل آید
  • قیمت بالا و اقتصادی نبودن فرش

ویژگی های محصول

تعداد فرش
وزن50 کیلوگرم
ابعاد300×200 سانتی متر
سایز6 متر مربع
محل بافت
جنس نخ تار (چله)ابریشم
جنس نخ خابابریشم, کرک
ارتفاع نخ خاب1 سانتی متر
رنگ زمینهکرم
رنگ حاشیهمسی
تراکم بافت (رج)60 رج

نحوه ارسال نظر و پرسش توسط شما

لطفاً چنانچه سوالی دارید آنرا از بخش " سؤالات متداول مشتریان " بپرسید و اگه جواب سؤال خود را پیدا نکردید از سمت چپ فروشگاه می توانید از سه شبکه اجتماعی ایتا - اینستاگرام و واتس اپ سؤالات خود را بپرسید. همچنین با ثبت دیدگاه در مورد هر محصول ما را از نظرات سازنده و با ارزش خود آگاه کنید تا ما در فروشگاه شکوری خدمات بهتری به شما دوست گرامی بتوانیم ارائه کنیم. دوستانی که نقد و بررسی برای ما ارسال می کنند با گذاشتن شما موبایل خود در قسمت نقد و بررسی از تخفیفات، جشنواره ها و قرعه کشی های فروشگاه شکوری مطلع خواهند شد


برای پشتیبانی سریع تر بهتر است با علیرضا شکوری | Alireza Shakouri با شماره موبایل 09380855900 تماس بگیرید. و اما در صورت عدم جواب بهترین کار ارسال SMS هست که ما سریع جواب شما را خواهیم داد.


یادتان باشد که حتماً شماره موبایل خود را برای ما در قسمت چت روم سایت یا قسمت ارسال دیدگاه ها ارسال کنید تا ما قادر به تماس مجدد با شما باشیم. (حریم شخصی کاربران) در نزد فروشگاه شکوری محفوظ خواهد بود.


برند محصول

مزیدی ارکان | Mazidi Ardakan

1 دیدگاه برای فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم – کد 78
  1. مهدی ترکاشوند

    فرش اردکان یزد واقعا فرش زیبایی هستش ما از همین مدل داریم راضی هم هستیم داشتم گوگل رو سرچ می کردم ببینم نمونه فرش ما موجود هستش سایت شما رو آورد اگه بخوام یکی از ویژگی های فرش دستبافت اردگان رو بگم بدون شک قیمت مناسب اون هستش که در کنار زیبایی و مقاومت فرش ارزش خرید فرش رو بالا برده

    • شکوری کارپت

      خیلی ممنون بابت دیدگاه و نظرتون بله فرش های دستبافت اردکان یکی از بهترین فرش های ایران هستش. که فرش شکوری هم این فرش ها رو بفروش می رسونه در صورت نیاز می تونید تهیه بفرماید. با تشکر از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات سایت شکوری
سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت
فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم و حاشیه مسی
فرش دستبافت 6 متری اردکان یزد طرح و نقشه مزیدی رنگ کرم – کد 78

۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

1 عدد در انبار